Jak polskie, to… Amica

Amica ma opinię polskiej, solidnej firmy. Jeśli przyjrzeć się asortymentowi, jaki jest dostępny w sklepach AGD, lodówki czy kuchenni Amica rzeczywiście są jednymi z tańszych. Okazuje się jednak, że decydując się na tę właśnie markę, wcale nie musimy skupiać się na kilku modelach do wyboru [2].

Najważniejszym zagadnieniem jest klasa energetyczna wybranej lodówki. Amica zachęca klientów do inwestowania w sprzęt bardziej ekologiczny i oszczędny, przewidując rozliczne promocje oraz bonusy dla klientów. Również w typie sprzętu spod znaku Amica możemy przebierać: asortyment przewiduje lodówki wolnostojące oraz nadające się do zabudowy.

Kłopot sprawia klientom czasem dobór odpowiednio rozmiaru lodówki. Przyjęło się uważać, że na jedną osobę liczyć należy 120 litrów pojemności lodówki, a na każdą kolejną 30 litrów. Amica ma w tym zakresie szeroki asortyment: od dwudrzwiowych obszernych chłodziarek, aż po skromne lodówki podblatowe.

I wreszcie ostatnia kwestia: lodówki z gadżetami. Idąc za ciosem rynkowym, Amica zaczęła produkować również takie. Dodatkowe pojemniki, uchwyty czy kostkarka do lodu… to wszystko przekłada się na cenę, dobór sprzętu jest jednak na tyle indywidualnym procesem, że warto zadać sobie pytanie, jak często używamy lodu… Ważne jest też to, że im więcej gadżetów i im większe zaawansowanie technologiczne, tym bardziej sprawdzonego producenta powinniśmy wybierać.

Dodaj komentarz